(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP
Menu:
Obowiązek informacyjny
Pliki do pobrania
Zamówienia publiczne
Regulamin Organizacyjny
Inspektor Ochrony Danych
Statut
Nabór na wolne stanowiska pracy
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Dostawa używanej równiarki drogowej do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce
» Dostawa używanej równiarki drogowej do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce
» Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w ilości 250 ton.
» Plan zamówień publicznych ZDP na 2024
» INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wyszukiwanie zaawansowane:
Etap I Wybór miejsca zaawansowanego wyszu- kiwania danych zawartych w Biuletynie
Wybierz miejsce
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Prawo miejscowe
  • Jak załatwić sprawę
  • Info: Wybierz jedną z głównych kategorii, w której będzie odbywać się zaawansowane wyszukiwanie treści zawartych w biuletynie.
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Godziny urzędowania:

    Poniedziałek - Piątek

    7:00-15:00


    ______________________

    ePUAP:

    /ZDPHajnowka/SkrytkaESP


    ______________________

    E-Usługi


    ______________________

    Strona internetowa:


    ______________________

    Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce
    ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka
    NIP 543-182-38-90 REGON 050667343

    Dane do faktury:

    - nabywca - Powiat Hajnowski, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, NIP 603-001-75-63
    - odbiorca - Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka

    administrator strony BIP: Magdalena Niesteruk tel. 85 683 20 01, e-mail sekretariat@zdphajnowka.pl