(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Obowiązek informacyjny
Pliki do pobrania
Zamówienia publiczne
Regulamin Organizacyjny
Inspektor Ochrony Danych
Statut
Nabór na wolne stanowiska pracy
Deklaracja dostępności
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Dostawa znaków, urządzeń BRD i słupków wsporczych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.”
» Dostawa używanego samochodu ciężarowego do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.
» Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
» ogłasza I pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż „drzew na pniu”
» Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w ilości 350 ton.
  • Zamówienia publiczne
  • Zamówienia publiczne do 130 000 zł
  • Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w ilości 350 ton.

    Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w ilości 350 ton.

    Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce zaprasza Wykonawców do udziału w postępowaniu prowadzonym o udzielenie zamówienia publicznego w trybie II wg. Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130 000,00 zł ( Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce Nr 1 /2021) na wykonanie:

    „Dostawy soli drogowej z antyzbrylaczem do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w ilości 350 ton.”

    Termin składania ofert: 19.09.2025 r godz. 9:00.


    Data wprowadzenia: 2025-09-15 1427
    Data upublicznienia: 2025-09-15
    Art. czytany: 105 razy

    » Formularz ofertowy - rozmiar: 72133 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Informacja o środkach którymi Zamawiający dysponuje na realizację zadania - rozmiar: 43234 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Oswiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - rozmiar: 54777 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Oswiadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - rozmiar: 62725 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Projekt umowy - rozmiar: 133120 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Warunki Zamówienia - rozmiar: 427036 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zaproszenie - rozmiar: 183628 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zawiadomienie o wyborze oferty - rozmiar: 98507 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zobowiązanie podmiotu trzeciego - rozmiar: 65529 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ireneusz Niczyporuk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Godziny urzędowania:

    Poniedziałek - Piątek

    7:00-15:00


    ______________________

    ePUAP:

    /ZDPHajnowka/SkrytkaESP


    ______________________

    E-Usługi


    ______________________

    Strona internetowa:

    strona powiatu


    ______________________

    strona główna


    ______________________

    e-Doręczenia:

    AE:PL-27332-54573-CAVAC-24


    Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce
    ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka
    NIP 543-182-38-90 REGON 050667343

    e-Doręczena: AE:PL-27332-54573-CAVAC-24

    Dane do faktury:

    - nabywca - Powiat Hajnowski, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, NIP 603-001-75-63
    - odbiorca - Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka

    administrator strony BIP: Magdalena Niesteruk tel. 85 683 20 01, e-mail sekretariat@zdphajnowka.pl