(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Obowiązek informacyjny
Pliki do pobrania
Zamówienia publiczne
Regulamin Organizacyjny
Inspektor Ochrony Danych
Statut
Nabór na wolne stanowiska pracy
Deklaracja dostępności
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej przebudowy drogi powiatowej nr 1648B
» Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej przebudowy drogi powiatowej nr 1648B
» Plan zamówień publicznych ZDP na 2025
» Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej przebudowy drogi powiatowej nr 1648B
» Deklaracja dostępności
  • Zamówienia publiczne
  • Zamówienia publiczne do 130 000 zł
  • Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w ilości 250 ton.

    Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w ilości 250 ton.

    Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce zaprasza Wykonawców do udziału w postępowaniu prowadzonym o udzielenie zamówienia publicznego w trybie II wg. Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130 000,00 zł ( Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce Nr 1 /2021) na wykonanie:

    „Dostawy soli drogowej z antyzbrylaczem do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w ilości 250 ton.”

    Termin składania ofert: 22.01.2024 r


    Data wprowadzenia: 2024-01-12 0852
    Data upublicznienia: 2024-01-12
    Art. czytany: 494 razy

    » Formularz ofertowy - rozmiar: 71810 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Informacja o środkach na realizację zadania - rozmiar: 36444 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - rozmiar: 55950 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - rozmiar: 54507 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - rozmiar: 62426 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Protokół z otwarica ofert - rozmiar: 47781 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Warunki Zamówienia DT.26.3.2024 - rozmiar: 609736 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wzór umowy DT.26.3.2024 - rozmiar: 388828 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zaproszenie - rozmiar: 272505 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zobowiązanie podmiotu trzeciego - rozmiar: 65192 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ireneusz Niczyporuk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Godziny urzędowania:

    Poniedziałek - Piątek

    7:00-15:00


    ______________________

    ePUAP:

    /ZDPHajnowka/SkrytkaESP


    ______________________

    E-Usługi


    ______________________

    Strona internetowa:


    ______________________


    ______________________

    e-Doręczenia:

    AE:PL-27332-54573-CAVAC-24


    Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce
    ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka
    NIP 543-182-38-90 REGON 050667343

    e-Doręczena: AE:PL-27332-54573-CAVAC-24

    Dane do faktury:

    - nabywca - Powiat Hajnowski, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, NIP 603-001-75-63
    - odbiorca - Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka

    administrator strony BIP: Magdalena Niesteruk tel. 85 683 20 01, e-mail sekretariat@zdphajnowka.pl